آجر فندوله

Wiki Article

این محصول در ساخت و ساز مزیت های فراوانی را دارند که می توان به صورت خلاصه به عایق دما، کاهش هزینه ها، سرعت اجرای ساخت و ساز، ضد زلزله بودن و پایداری، مقاوم در برابر رطوبت و غیره اشاره کرد.

نصب سریع و آسان: استفاده از این محصول بسیار راحت می باشد و همین امر باعث سرعت بخشیدن به کارها می شود. طراحی این آجرها موجب حذف مشکلات بسیار رایج ساختمان سازی می شود به طور مثال یکی از مراحل نهایی ساخت و ساز، رد نمودن کابل ها و سیم ها است.

همچنین ابعاد استاندارد ال تیز خط کوچک ۱۳ است و خط بزرگ ۲۶ می‌باشد.

شما می توانید هر رنگ یا کد را بصوت تکی و مجزا و یا برای دستیابی به تنوع بیشتر هر کد و رنگ را به دلخواه بصورت ترکیبی با کد و رنگهای دیگر آجرهای آنتیک بکار ببرید.

آجر نما شیل نیز انواع مختلفی داشته که شامل شیل ابعاد بزرگ، شیل مهندسی، شیل با حفره‌ های زیاد، شیل کوئین، شیل کینگ و شیل الیت می ‌شود. قیمت آجر نما شیل به موارد بسیاری نیز مانند نوع آجر نما، ابعاد آجر نما، رنگ و کیفیت آن‌ها بستگی دارد.

آجر لعابی و هنر لعاب کاری از دیرباز در معماری ایرانی متداول بوده است. از مزایای لعاب افزایش مقاومت در برابر عوامل فرسایشی و هوازدگی است، بافت صاف وصیقلی آن مانع از نفوذ آب به درون آجر میشود و در برابر عوامل شیمیایی پایدارتر می شود.

اگر به دنبال قیمت مناسب و کیفیت بالای آجر های پازلی هستید، می توانید آن را از شرکت کارا تجارت تهیه نمایید.

برای آزمون تعیین تحدب و تقعر نیاز به تجهیزات زیر می باشد:

وزن دیوار ساخته شده با این نوع آجر پازلی نسوز نسبت به سایر آجرها کمتر می باشد؛ زیرا دیوار چینی آن نیازی به ملات سنگین ندارد.

وجود این دستگاه مزیت های بی شماری را برای تولیدکنندگان خود دارد که در متن ذیل به شرح آن می پردازیم:

ماموریت ما ارائه انواع آجر نسوز نما با کیفیت عالی و نرخ های رقابتی در بازار می باشد . ما با توجه به پیشنهادات و انتقادات مشتریان عزیز و از طریق سرمایه گذاری در آموزش کارکنان جهت توانمند سازی آنها برای رفع نیاز های مشتریان در صدد گسترش و توسعه بیشتر خدمات و کیفیت خود می باشیم.

سطح صاف شیشه ای یا فلزی به اندازه ۳۰۰ میلی متر در ۳۰۰ میلی متر که با دقت ۰/۰۲ میلی آجر قزاقی متر مسطح باشد.

وزن کم آجر نمای سنتی موجب شده تا حمل و نقل آن‌ها به آسانی انجام گیرد که همین امر در کاهش هزینه‌ها تأثیر زیادی دارد.

آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل البرز اصفهان ایلام بوشهر تهران چهارمحال و بختیاری خراسان شمالی خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان زنجان فارس قم قزوین سمنان سیستان و بلوچستان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرستان مرکزی مازندران هرمزگان همدان یزد استان یزد

Report this wiki page