هایفوتراپی در تهران

Wiki Article

تکنیک هایفو یک روش کاملا غیرتهاجمی است که درطی آن هیچ نیازی به ایجاد برش و یا حتی بیهوشی وجود ندارد، اما جراحی لیفت صورت با بیهوشی عمومی و با ایجاد چند برش در نواحی مورد نظر و با بخیه و پانسمان انجام می‌گیرد.

از دیگر فعالیت‌های کلینیک نوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در نهایت، آخرین پزشکی که ما از ایشان با نام بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران یاد می کنیم، دکتر محمدرضا ترحمی هستند. دکتر ترحمی یکی از متخصصین برجسته جراحی زیبایی پلاستیک در تهران و به خصوص ایران به شمار می روند و به شما کمک می کنند تا با انجام عمل هایفوتراپی با بالاترین کیفیت، صورتی شاداب و جذاب داشته باشید.

هزینه میکرونیدلینگ

هزینه انجام هایفوتراپی نسبت به جراحی لیفت صورت بسیار کمتر است. علاوه بر این در جراحی لیفت صورت نیاز به پرداخت هزینه‌های جانبی نیز وجود دارد.

این به نفع شماست که بدنتان را هیدراته نگه دارید، بنابراین تاحدامکان آب بنوشید. دوش یا حمام آب گرم نگیرید. هنگام حمام کردن، از آب سرد استفاده کنید؛ زیرا این کار به حفظ روغن محافظ طبیعی روی پوست شما کمک می‌کند و همچنین از تحریک پوست جلوگیری هایفوتراپی در تهران می‌کند.

یک مرکز میکروبلیدینگ حرفه‌ای بهتر است در موقعیتی قرار داشته باشد، که دسترسی را برای تمام مراجعان آسان کند.

از دیگر مراکز تخصصی میکروبلیدینگ در شرق تهران می‌توان به مرکز تخصصی میکروبلیدینگ پریسا خاوندگار اشاره کرد. در این مرکز انواع خدمات خط چشم دائم، شیدینگ لب و چشم، ریموو تاتوهای قدیمی، میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو، میکروشیدینگ، کانتور چشم، کانتور لب و… با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه و جدیدترین متدها انجام می‌شود.

دوستان گرامی در تهران مراکز متعددی برای میکرونیدلینگ و پاکسازی پوست وجود داره اما چند تا از معتبر ترین مراکز میکرونیدلینگ در لیست زیر آمده است.

دکتر علی رمضانی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر است. همچنین عضو انجمن متخصصین پوست آمریکا نیز می باشد. ارائه خدمات زیبایی توسط متخصصین پوست بهترین گزینه می باشد، از این جهت دکتر رمضانی با سابقه درخشان و تجربه و صداقت در این امر یکی از بهترین ها هستند. هایفوتراپی در کلینیک دکتر رمضانی انجام می گردد.

۳ مقایسه

کلینیک پوست، مو و زیبایی گلشید با هدف بهبود روز افزون خدمات رسانی خود همواره سعی بر این دارد تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و توسط تیم پزشکی متخصص خود ارائه دهد. هایفوتراپی از جمله خدمات این کلینیک می باشد.

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

۷-تصاویر مورد تایید: می‌توانید از مراکز خوب درخواست نمونه‌هایی از کارهای قبل و بعد از میکرونیدلینگ داشته باشید تا کیفیت کار آنها را بررسی کنید.

Report this wiki page