تعمیر درب اتوماتیک

Wiki Article

محصولات درب اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای

تماس با کارشناسان فروش نمونه کارهای انواع درب اتوماتیک در یاشیل دُر

 برد الکترونیک و یا جعبه فرمان درب اتوماتیک یکی دیگر از اجزای مهم درب‌های هوشمند است. همه تنظیمات مورد نیاز از این قسمت انجام می‌شود.

با توجه به ویژگی ها و مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای که پیش تر به آن پرداختیم؛ این درب ها قابل استفاده در ساختمان ها، مجتمع ها و غیره می باشند.

درب‌های اتوماتیک زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند. در نتیجه، می‌توان از این زمان در کارهای دیگر استفاده کرد.

نیمه اتوماتیک: در مقایسه با درب‌های اتوماتیک، درهای نیمه اتوماتیک ممکن است زمان بیشتری برای پاسخ به دستورات داشته باشند، زیرا نیاز به مداخله دستی اولیه دارند.

درب اتوماتیک حیاط نوعی از درب است که به کمک سنسور یا چشمی بسیار حساس به حرکت نور یا با استفاده از یک ریموت کنترل الکترونیکی از راه دور هدایت می‌شود و باز و بسته می‌شود.

صرفه‌جویی با استفاده از درب‌ های اتوماتیک به چه صورت است ؟

در این مقاله سعی کردیم که نکات لازم جهت خرید درب اتوماتیک را به ساده ترین شکل ممکن برای شما عزیزان بیان کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سهولت استفاده: درب‌ اتوماتیک بیمارستانی با استفاده از ریموت کنترل یا سنسورها به راحتی باز و بسته می‌شوند و نیازی به زحمت کشیدن برای باز و بسته کردن آنها با دست نیست.

حال چه چیزی باعث می شود که کسی موتور توبلار صنعتی را به موتور ساید کرکره اتوماتیک ترجیح دهد؟ قوی ترین علت می تواند کمبود فضا برای نصب موتور ساید باشد. تفاوت موتور ساید و موتور توبلار در قطعات جانبی آن می باشد.

تکنسین های متین هوشمند، قادر به اجرا و نصب درب های شیشه ای کشویی و تلکسوپی، با بهترین قیمت می باشند. تمامی خدمات این شرکت، دارای گارانتی و ضمانت نامه بوده و شما عزیزان می توانید با خیالی راحت، اجرا و نصب این مراجعه به ادامه مطلب درب ها را به متین هوشمند بسپارید.

افزایش امنیت: درب‌های اتوماتیک خانه به دلیل اینکه از راه دور قابل کنترل هستند، امنیت را افزایش می‌دهند.

Report this wiki page