مشاور کنکور

Wiki Article

☎️ یک جلسه امکان گفتگو و توافق با مشاور قبل از پرداخت هزینه ماهانه مشاوره

هرچند داشتن مشاور درسی کنکور می تواند مفید باشد، اما هر مشاور کنکوری الزاما نمی تواند برای شما بهترین مشاور درسی باشد.

این روزها بسیاری از افراد، مشاوره کنکور آنلاین را به مشاوره کنکور حضوری ترجیح می‌دهند، زیرا مشاوره کنکور آنلاین دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در مشاوره حضوری وجود ندارد.

بله، در هر مرحله از مشاوره کنکور که باشید با درخواست شما سریعاً مشاور کنکور شما عوض می‌شود. البته با توجه به حساسیت موسسه و سارا همتی در انتخاب مشاوران، کنترل مداوم کیفیت توسط همکاران ما و تسلط بالای مشاوران در بحث مشاوره، امکان نارضایتی از مشاور نزدیک به صفر است.

من پایه دهم هستم تازه وارد رشته تجربی شدم خیلی دوست دارم دندونپزشکی بیارم و برای همین مشاور گرفتم.

مشاورین گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به عنوان دوست دلسوز شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز همراه هر روز شما خواهند بود و با ارائه خدمات مشاوره تضمینی کنکور به شما کمک خواهند کرد در مسیر درست تلاش کنید و بعدها افسوس نخورید.

رقابت در گروه آزمایشی علوم تجربی در سال های اخیر بسیار سخت و نفس گیر شده است. به همین دلیل قبولی در این رشته خصوصا رشته پزشکی آن، نیازمند تلاش و برنامه ریزی بسیار زیاد و اصولی است.

من با خانم محمدی مشاوره دارم و خواستم بگم خیلی خوبن ایشون.

از مشاور اولم راضی نبودم چون مکالمشون با من یه ساعته بود هر بار و من به تایم بیشتری نیاز داشتم.

یک مشاورکنکور خوب باید شرایط مناسب مطالعه، ساعت مناسب مطالعه و تست زنی برای هر درس، برنامه مرور کوتاه و بلند مدت هر درس، راه های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی مطالب، تکنیک های مرور و ابزار های مرور، خلاصه نویسی درست برای هر درس و زمان و مشاور کنکور شرایط استفاده صحیح از خلاصه ها، قسمت های ترکیبی دروس مختلف، موضوعی و درس به درس یا ترکیبی خواندن و … را به شما آموزش دهد و بر عملکرد شما نظارت مداوم داشته باشد.

به همین دلیل هر یک از داوطلبان و دانش آموزان که در هر مقطع زمانی دچار مشکل شوند، می توانند با برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل در هر زمان و ساعت بدون نیاز به صبر کردن و منتظر ماندن از بهترین مشاوران کشور، راهنمایی و مشاوره تحصیلی دریافت نمایند، بنابراین حتما بر لینک زیر کلیک کنند.

مشاور و برنامه ریز کنکور هرگز نباید برنامه آماده و از پیش طراحی شده به دانش آموزان تحویل دهد. هر دانش آموز یا داوطلب کنکور بسته به سابقه درسی، وضعیت فعلی، منابع در دسترس، توان و ظرفیت و بسیاری عوامل دیگر به برنامه مخصوصی نیاز دارد که با برنامه سایر دانش آموزان متفاوت است. برنامه درسی مناسب برای موفقیت در امتحانات مدرسه و کنکور برای هر شخص باید شخصی سازی شود.

بله، موسسه راه‌بین برای تمامی دانش آموزان از دبستان تا کنکور بهترین مشاوران تحصیلی کشور را در اختیار دارد.

یک مشاور کنکور زمانی می‌تواند با دقت بالا آزمون‌های دانش آموزش را تحلیل کند که تعداد دانش آموز اندکی داشته باشد زیرا پروسه تحلیل آزمون به‌صورت تلفنی امری زمان‌بر است.

Report this wiki page